Korzyści wynikające z technologi wirtualnych spacerów dla sprzedających i wynajmujących nieruchomości

_

W marketingu nieruchomości można znaleźć strategię marketingową, która działa dobrze dla każdego – agenta, sprzedawcy i kupującego 

Masz zwycięskie rozwiązanie. 

Większość tradycyjnych metod marketingu wizualnego przynosi różne wartości każdej grupie odbiorców. Przez długi czas zdjęcia 2D były standardem branżowym, ponieważ przynoszą definitywną wartość zarówno agentom, nabywcom, jak i sprzedawcom – i nie bez powodu. Piękne obrazy domu mogą wzbudzić zainteresowanie i emocjonalnie zaangażować potencjalnego nabywcę domu. Mogą również zaimponować sprzedającemu, który chce wiedzieć, że ich domy będą sprzedawane w najlepszym możliwym świetle, co może wpłynąć na szybkość transakcji.

Wraz z postępem technologii kamer – zarówno w zakresie lustrzanek cyfrowych, jak i smartfonów – wysokiej jakości, fotografia nieruchomości będzie nadal kluczowym elementem każdej kampanii marketingowej. Ale innowacje technologiczne nigdy się nie kończą. Dzisiaj niesamowite zdjęcia nieruchomości są tylko częścią udanego równania dla kupującego i sprzedającego. Przyszłość to wirtualne wycieczki 3D.

 

Dla kupującego:  ponad połowa nabywców domu rozpoczyna wyszukiwanie online. Coraz więcej tych osób szuka domu, który nie znajduje się w ich najbliższym otoczeniu. Coraz częściej ci młodsi, cyfrowi kupujący po raz pierwszy chcą uzyskać prawdziwy obraz tego, jak naprawdę wygląda i czuje się dom poza statyczną fotografią. Nie dziwi więc, że dwie rzeczy, które według współczesnych nabywców domu najbardziej chcą uzyskać na podstawie aukcji, to duże, wysokiej jakości zdjęcia I wirtualne wycieczki po domu. *1

Dla pośredników w obrocie nieruchomościami i sprzedawców: W ostatnim badaniu przeprowadzonym wśród agentów nieruchomości 

  • 80% twierdzi, że ich klienci woleliby spędzać mniej czasu na rozmieszczaniu swojego domu. Prawie tyle samo (77%) twierdzi, że po zakończeniu inscenizacji i sesji zdjęciowej dostrzegają ważną cechę domu, którego nie zauważyli podczas sesji. 
  • Dzięki Matterport agenci i sprzedawcy mogą stworzyć zawsze otwarty dom, który jest doskonale wystawiony w 100%. Może to pomóc w zwiększeniu zainteresowania nieruchomością i lepszej kwalifikacji potencjalnych klientów, którzy przychodzą do kolejnych otwartych domów.
  • Agenci otrzymują 403% więcej potencjalnych klientów z ofert nieruchomości z dynamiczną treścią wizualną. *2

Oto rzeczywistość. Duże, wysokiej jakości zdjęcia są podstawowym wymogiem dla każdego pakietu marketingowego nieruchomości. Dynamiczne, trójwymiarowe wycieczki mogą być jednak dużym wyróżnikiem, który może odróżnić agenta od konkurencji. Ponadto udowodniono, że generują więcej potencjalnych klientów. Potencjalni nabywcy są lepiej przygotowani, ponieważ już wirtualnie odwiedzili dom. A agenci mogą skupić większą uwagę na zainteresowanych, poinformowanych kupujących niż na próbie wykazania nieruchomości. Liczby opowiadają historię sukcesu w całej podróży klienta:

  • Wirtualne wycieczki są klikane o 40% więcej niż oferty bez wirtualnych wycieczek *3
  • Nieruchomości wyposażone w wirtualne wycieczki uzyskują 95% więcej zapytań telefonicznych *4
  • Obiekty prezentowane w wirtualnych wycieczkach otrzymują o 65% więcej zapytań e-mail w porównaniu z tymi bez
  • Wirtualne wycieczki generują o 49% więcej kwalifikowanych potencjalnych klientów *5

Powodem tych sukcesów jest to, że wirtualne wycieczki 3D angażują nabywców w sposób, w jaki słowa i zdjęcia nie mogą. Oferują „inteligencję lokalizacyjną” i wewnętrzne poczucie własności, która zwiększa zaangażowanie emocjonalne. W odróżnieniu od wizyty w domu otwartym, a wirtualną wycieczką w domu 3D, potencjalny klient może poświęcić swój czas – niezależnie od tego, gdzie się znajduje – na zagłębienie się w jakąkolwiek funkcję, która sprawiłaby, że dom lub mieszkanie poczują się jak w swoim domu.

Dla agentów i sprzedawców czynnik doświadczenia ma kluczowe znaczenie dla wygrywania aukcji i budowania biznesu na wysoce konkurencyjnym rynku. Jest to sposób na szybkie, wydajne i ekonomiczne wyświetlanie szczegółów domu w formacie, który jest nowoczesny, przyjemny i niezapomniany.

Zadaniem agentów jest bycie biegłym marketingowcem, ponieważ mają oni być sprawnymi sprzedawcami. Liderzy inwestują w dynamiczny marketing nieruchomości, aby zachwycać sprzedawców i zanurzać kupujących w doświadczeniu aukcji domu. Technologia wirtualnej wycieczki 3D może ulepszyć oba zestawy umiejętności, dzięki czemu stajesz się bardziej konkurencyjny na rynku i bardziej skuteczny z większymi perspektywami.

Rozwiązania do fotografii 3D i VR Matterport ożywiają aukcje. Wirtualna wycieczka Matterport 3D dodaje niesamowitej wartości. Dzięki jednemu zdjęciu zyskujesz wszystkie zalety niesamowitych zdjęć i możliwość zanurzenia nabywców domu w doświadczeniu nieruchomości, dzięki czemu mogą stworzyć emocjonalny i intelektualny związek z nieruchomością.


Rób jeszcze więcej dzięki marketingowi i sprzedaży. Skontaktuj się z naszym zespołem, aby doświadczyć demonstracji i poczuć różnicę między fotografią a wirtualnymi wycieczkami.

 

*1. realtor.com, 2017

*2. Inman, 2017

*3. realtor.com, 2017

*4. realestate.com.au, 2016

*5. Apartments.com, 2016